REFCO.IR  
صفحه اصلی


روانشناسی ارتباط با مشتریان

دپارتمان آموزش بازاریابی : دوره روانشناسی ارتباط با مشتری با بهره گیری از مدل اناگرام (Enneagram) که يک شاخص رفتاری معتبر و نوين در روانشناسی است موضوع بحث این دوره ها می باشد و به روش متوجه می شویم که چگونه می توانیم با مشتریان خود ارتباط موثر برقرار کنیم.
مشتريان امروز فرصت‌هاي بيشتري براي مقايسۀ شرکت شما با رقبا در اختيار دارند و مديريت مشتريان پيچيده‌تر از گذشته شده است. بنابراين ايجاد روابط خلاق، هوشمند و مؤثر ميان مشتريان و نیروهای فروش، بدون شناخت تيپ شخصيتي مشتريان، تقريباً غير ممکن است.
کليدي ترين شاخصه جذب و حفظ مشتري را مي توان قدرت، مهارت و سبک ارتباط مؤثر با مشتريان دانست. به این منظور ما در دوره روانشناسی ارتباط با مشتری می کوشیم يادگيري هاي گذشته فراگیران را دستکاري کنیم و خزانه رفتاري آنها را غني تر نمائبم به گونه ای که با مشتریان خود موثرتر ارتباط برقرار کنیم.
مشتریان عالي طلب: مشتریان سخت گیر و عصبانی
مشتریان مهر طلب: مشتریان دلخور و غمگین
مشتریان رياست طلب: مشتریان سیاستمدار و بازیگر
مشتریان هنر طلب: مشتریان احساساتی
مشتریان دانش طلب: مشتریان متفکر و فوق العاده پرسشگر
مشتریان عدالت طلب: مشتریان شکاک و وارسی کننده
مشتریان تنوع طلب:. مشتریان قشقرق راه انداز
مشتریان قدرت طلب: مشتریان قاطع، مسلط و خشمگین
مشتریان صلح طلب: مشتریان خونسرد و بی خیال

بازاريابي آينده، بازاريابي رفتاري است . رابطه خوب و محترمانه برقرار کردن با مشتریان کاملا با برقراری یک رابطة مؤثر متفاوت است

استراتژي هاي تجارت و بازاريابي در قـرن 21:
شش آچار براي چرخاندن فكر مشتريان (ويژه مديران عالي سازمان و تصميم گيران شركت)

• روانشناسی ارتباط موثر با مشتری ( ویژه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری )
• روانشناسي ارتباط موثر با مشتري و مهمانان هتل ( ویژه هتل های پُر پرستیژ، بزرگ و مدرن)
• روانشناسی ارتباط موثر با مشتری ( ویژه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خودرو )
• روانشناسی ارتباط موثر با مشتری ( ویژه صنعت مبلمان و دکوراسون ادرای و خانگی)

• روانشناسي ارتباط موثر با مشتري در حرفه ویزیتوری و فروش محصولات فرهنگی
• روانشناسي ارتباط موثر با مشتري (ویژه دفاتر و نمایندگیهای هواپیمایی و تورهای مسافرتی)

• روانشناسی ارتباط موثر با مشتری در بازاریابی و فروش خدمات بیمه
• روانشناسي ارتباط با مشتري در بازاریابی شرکتی B2B
• روانشناسي ارتباط موثر با مشتري در حرفه فروشندگی (ویژه نمایندگی های فروش لوازم خانگی)
• روانشناسي ارتباط با مشتري در حرفه ویزیتوری(ویژه سازمان پخش دارو،بهداشتی و آرایشی)

• روانشناسي ارتباط با مشتري در حرفه ویزیتوری ( ویژه سازمان پخش مواد غذایی )
• روانشناسی ارتباط موثر با مشتری در فروش و خدمات کامپیوتر و موبایل

• روانشناسی ارتباط با مشتری در هایپر مارکت ها و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای
• روانشناسی ارتباط با مشتری در صنعت حمل و نقل
• روانشناسی ارتباط با مشتری در صنعت آرایشی و بهداشتی
• روانشناسی ارتباط موثر با مشتری در آموزشگاه های فرهنگی و هنری

• روانشناسی ارتباط موثر با مشتری در خدمات تأسیسات و صنعت ساختمان
• روانشناسی ارتباط موثر با مشتری در دفاتر مهندسی

• روانشناسی ارتباط با مشتری در رستوران ها و فست فودهای پُر پرستیژ
• روانشناسی ارتباط با مشتری در حرفه فروش کالاهای گران قیمت و با درگیری بالا :طلا فروشان و...











خرید اینترنتی کتاب دانلود کتاب دانلود الکترونیکی کتاب بزرگترین مرجع دانلود کتاب بزرگترین سایت اینترنتی کتاب خرید آنلاین کتاب خرید اینترنتی کتاب درسی مدرسه فوتبال کتاب فوتبال کتاب آشپزی کتاب خانواده کتاب ترک اعتیاد کتاب ترک شیشه کتاب رمان ممنوع کتاب حقوق زنان در ایران و جهان کتب اسلامی کتاب اسلام کتاب های مرجع کتاب های کم یاب کتاب کمیاب کتاب زرتشت کتاب مسیحیت کتاب مسیحیان کتاب یهودیت خرید کتاب خرید یهودیان کتاب ادیان و مذاهب کتب سنی کتب شعیه کتاب شیعه کتاب ادبیات کتاب تاریخ پیش از اسلام کتاب تاریخ پس از اسلام کتب تاریخ پیش از اسلام کتب تاریخ پس از اسلام کتاب تاریخ جهان کتاب تاریخ ایران کتاب سیاست خرید کتاب رمان و داستان کوتاه کتاب شعر و ترانه کتاب فیلمنامه و نمایشنامه کتاب زندگینامه کتاب خاطرات کتب و مقالات تحلیلی و پژوهشی کتاب اقتصاد و مدیریت کتاب علوم اجتماعی کتاب عرفان فلسفه و منتطق کتاب جامعه شناسی کتاب روانشناسی کتاب حقوق کتاب دانش و فن آوری کتاب پزشکی پیراپزشکی و سلامت کتاب فیزیک کتاب ریاضیات کتاب کیهان شناسی کتاب زبان و زبان شناسی کتاب متافیزیک کتاب علوم زمین کتاب رایانه کتاب نفوذ و امنیت کتاب برنامه نویسی کتاب اینترنت کتاب آموزش نرم افزار کتاب سخت افزار کتاب مبانی کامپیوتر کتاب آموزش و پرورش کتاب های درسی کتاب های دانشگاهی کتاب ورزشی کتاب آموزش زبان کتاب آموزشهای متفرقه کتاب داستان کتاب کودک و نوجوان کتاب شعر کتاب علمی کتاب آموزشی کتاب داستانهای مصور کتاب مجموعه رشد و تکامل کودکان کتاب فرهنگ و هنر کتاب فرهنگ اقوام ایران و دیگر ملل کتاب هنرهای نمایشی کتاب هنرهای تجسمی کتاب صنایع دستی کتاب موسیقی کتاب تاریخ و سبکهای هنر کتاب ادبی کتاب اجتماعی کتاب آموزش آشپزی کتاب آشپزی ایتالیایی کتاب آشپزی غذاهای دریایی کتاب سلامت پوست کتاب سلامت بینی کتاب عوارض جراحی پلاستیک کتاب عوارض جراحی بینی کتاب عوارض جراحی گونه کتاب عوارض جراحی سینه کتاب تناسب اندام زنان و مردان کتاب روابط جنسی کتاب روابط جنسی از نظر اسلام تقویت جنسی دختران مردان راهی بسوی بیماری کتاب تشخیص دروغگویی کتاب دعا و دعانوبسی کتاب بخت گشایی کتاب جادوگری کتاب باطل سحر کتاب رفع مشکلات جنسی کتاب افزایش رزق و روزی نوبسندگان خارجی نویسندگان داخلی کتاب شعر کلاسیک کتاب شعر نو فلاسفه بزرگ: آشنایی با فلسفه غرب آشنایی با فلسفه اسلامی فیلسوفان بزرگ غرب ارسطو اسپینوزا استوارت‌میل افلاطون قدیس آکویناس قدیس آگوستین اسقف برکلی بیکن پوپر دکارت راسل شوپنهاور کانت کیرکگورد لاک لغت نامه دهخدا کتاب تفسیر قرآن خرید قلم صوتی قلم هوشمند قرآن و مفاتیح کتاب های فجر کتاب فجر کتاب های طرح فجر کتاب مهارت های زندگی کتاب مهارتهای زناشویی کتاب شرایط ازدواج موقت و دایم کتاب سیاسی کتاب تغذیه و سلامت کتاب رایانه و تلفن همراه کتاب فقه و احکام کتاب ازدواج موقت ازدواج دایم دائم خرید کتاب های ناباب کتاب جاوا اسکریپ کتاب آموزش طراحی صفحات وب کتاب آشنایی با اندروید ویندوز کتاب مضرات سیگار بازار کتاب ایران


پژو از بند جنرال موتورز آزاد شد!‏
ضرورت تعامل صنعت نفت با مراکز تحقيقاتي و دانش بنيان براي ارتقا در بازارهاي بين المللي
برنامه دولت براي تامين مسکن اقشار کم درآمد

چرا شما به فروشنده نیازی ندارید
چگونه تعدیل نیرو کنیم
پنج درس مدیریتی که در مدارس بازرگانی یاد نمی‌دهند

افزایش مهارت های بازاریابی و فروش
دوازدهمين شماره فصلنامه راهبرد بازار منتشر شد. راهبرد بازار براي مديراني كه به آينده مي انديشند





Home | Contact Us | About Us
© 2010 REFCO.IR .All Rights Reserved